ارسال پاسخ

۲۷ مرداد ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3017

pvc-asso.ir

استابلایزرهای  uv برای پروفیل های  pvc رنگی تیره

شرکت Penn Color  در پنیسیلوانیا  یک نوع استابلایزر  uv  جدید با نام  UV Enhancer ارائه داده است که  می تواند عملکرد هوازدگی پروفیل های  pvc را تا 60 درصد  بهبود دهد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

 این استابلایزر اخیرا توسط Penn Color برای استفاده در ترکیبات  pvc به ویژه برای پروفیل های  pvc با رنگ های تیره فرموله شده است و  و در روند رشد در عرصه ساختمان سازی تاثیر گذار بوده است.

 

پلی وینیل کلراید ( pvc) یک ماده ترموپلاستیک با استحکام بالاست که در بسیاری از کاربردها به ویژه ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به دلیل قابلیت دسترسی بالا، وزن سبک، عملکرد هوازدگی خوب ، مقاومت در برابر آتش و بازیافت پذیری به طور گسترده استفاده می شود. تقویت هوازدگی پروفیل های  pvc و در نتیجه افزیش طول عمر  محصول با افزودن رنگدانه های فرموله شده خاص و سایر افزودنی ها مانند TiO2 انجام می شود.

 

افزودن UV Enhancer جدید عملکرد هوازدگی پروفیل های  پنجره و حصار را تا 60% افزایش می دهد در حالی که امکان کاهش استفاده از TiO2  وجود دارد که معمولا در فرمولاسیون  پروفیل حدود 5 تا 10%  برای جلوگیری از تغییر رنگ و از بین رفتن استحکام ضربه استفاده می شود.

 

توسعه این افزودنی، استفاده مداوم از  PVCوگرایش صنعت به سمت رنگ های تیره بدون نیاز به جایگزنی ترکیبات با قیمت بالاتر را امکان پذیر می سازد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد